Čtvrtek 22. srpna. Svátek má Bohuslav.

I na nové formuli Marlboro a Ferrari použily další trik

Investice 27.01.2011 | 17:10 0 Komentářů

Proč firmy spolupracují dál, když je reklama na tabák stále více nežádoucí?

Řím, Praha – Slavnostní odhalení nového monoposu formule 1 stáje Ferrari prokázalo to, co mnozí tušili. Nové logo týmu, v němž sice není ani zmínka o tradičním sponzorovi – cigaretové značce Marlboro, přece jen dává o tomto jménu něco tušit.
Kromě vizuální podoby loga, o kterém se mohou vést spory, zda Marlboro v něčem připomíná či nikoli, bude důvodem ke sporům s tradičními odpůrci cigaretové reklamy především umístění loga. To se totiž ocitlo na krytu motoru, tedy na místě, kde skoro dvacet let vždy na monopostu Ferrari F1 byl nápis Marlboro.

Ferrari tak s největší pravděpodobností plně naplnilo požadavky tabákového koncernu Philip Morris, aby získalo prostředky ze smlouvy pro letošní rok a navíc získalo i novou, pro další období.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.