Velkou část, až 40 %, šlo do fondu prostřednictvím přímé distribuce od klientů ING Konta prostřednictvím elektronického bankovnictví. Po ukončení upisovacího období je fond dostupný všem ostatním investorům. Popularitu mezi klienty si podle představitelů získal fond zejména kombinací lepšího výnosu než v bance a omezenou volatilitou.
„S investovanou částkou jsme nad míru spokojeni,“ komentuje dosavadní výsledky ředitel marketingu a přímé distribuce ING ČR/SR Libor Vaníček. „Očekávali jsme, že se na takovou úroveň dostaneme do konce roku 2010, a proto je pro nás příjemným překvapením, že se to podařilo tak rychle. Zdá se, že ambiciosní motto, které jsme si při představení tohoto podílového fondu vybrali: ‚Naučili jsme klienty výhodně spořit, teď je chceme učit investovat‘ se pomalu začíná naplňovat. “
Zdroj: Tisková zpráva ING