CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

21. 06. 2011

0 komentářů

Hybridní vůz za málo peněz? Toyota v reklamě klamala

 


 

Praha – Neetická a klamavá. Tak hodnotí reklamu na vůz s hybridním pohonem Auris nezávislá Arbitrážní komise Rady pro reklamu, která se zabývala podnětem serveru Ekolist.
Vůz s nízkou spotřebou a celou škálou unikátních vlastností, který na trh vyslala automobilka Toyota, měl být podle reklamy k mání již od 289 tisíc korun.
„Ceny auta propagovaného v reklamě však – podle tehdy platného ceníku – začínaly ve skutečnosti na 549 900 Kč a uvedená cena se tedy týkala ‚obyčejné nehybridní‘ řady tohoto vozu,“ popsali své pohnutky novináři z Ekolistu, kteří se na žádost čtenářů oficiálně obrátili na Radu pro reklamu.
Rada vyhověla prakticky všem bodům stížnosti. „Komise se shodla v názoru, že průměrný konzument (čtenář) si údaj o ceně může spojit s dominantními údaji, které se týkají vlastností hybridního modelu,“ stojí v rozhodnutí.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *