Úterý 20. dubna. Svátek má Marcela.

Hybridní vůz za málo peněz? Toyota v reklamě klamala

Investice 21.06.2011 | 09:46 0 Komentářů

Rada pro reklamu označila reklamu na Toyotu Auris za neetickou a klamavou

Praha – Neetická a klamavá. Tak hodnotí reklamu na vůz s hybridním pohonem Auris nezávislá Arbitrážní komise Rady pro reklamu, která se zabývala podnětem serveru Ekolist.
Vůz s nízkou spotřebou a celou škálou unikátních vlastností, který na trh vyslala automobilka Toyota, měl být podle reklamy k mání již od 289 tisíc korun.
„Ceny auta propagovaného v reklamě však – podle tehdy platného ceníku – začínaly ve skutečnosti na 549 900 Kč a uvedená cena se tedy týkala ‚obyčejné nehybridní‘ řady tohoto vozu,“ popsali své pohnutky novináři z Ekolistu, kteří se na žádost čtenářů oficiálně obrátili na Radu pro reklamu.
Rada vyhověla prakticky všem bodům stížnosti. „Komise se shodla v názoru, že průměrný konzument (čtenář) si údaj o ceně může spojit s dominantními údaji, které se týkají vlastností hybridního modelu,“ stojí v rozhodnutí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.