CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

21. 01. 2009

52 komentářů

Horák stoupá na vrchol

 


 

„Vznikem devátého zemského ředitelství posilujeme naši vnitřní strukturu,“ říká Pavel Uzel, předseda představenstva OVB. „Díky svým bohatým zkušenostem ve vzdělávání a školení spolupracovníků přispěje Pavel Horák k dalšímu zkvalitňování práce poradců a k upevnění vedoucího postavení OVB na trhu,“ dodal Uzel.

„Mým hlavním cílem je motivovat kolegy, aby dosahovali kvalitních výsledků a postupovali v rámci struktury na vyšší pozice,“ říká Pavel Horák. „Aktivnější spolupráce s řediteli a vedoucími na všech úrovních je jedním z předpokladů zefektivňování celé poradenské sítě,“ dodává Horák.

Horák začínal v roce 1997 jako finanční poradce a během svého působení v OVB postupně řádně prošel všemi pozicemi kariérního řádu. Studoval Ekonomickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni. Je ženatý, hraje tenis a golf.

Společnost OVB Allfinanz působí na českém trhu od roku 1993 jako dceřiná společnost německé OVB Holding AG. V současné době má více než 830 tisíc klientů a spravuje téměř 1,8 miliónu smluv. Během prvních devíti měsíců roku 2008 dosáhl OVB Holding, obchodovaný od června 2006 na Frankfurtské burze (Prime Standard), celkových provizních příjmů ve výši 194,6 milionů Euro. Tato hodnota je o 8,3 % (14,9 milionu Euro) vyšší, než za stejné období roku 2007 (179,7 milionu Euro). Obrat v regionu střední a východní Evropy se za sledované období zvýšil oproti loňskému roku o 20,4 % (15,9 milionu Euro) a má na celkovém obratu holdingu opět největší podíl.

Mateřská společnost OVB Holding z německého Kolína nad Rýnem vznikla v roce 1970 na základě myšlenky poskytovat soukromým klientům obsažné, individuální a komplexní majetkové a finanční poradenství. V současné době působí prostřednictvím dceřiných firem v dalších 13 zemích Evropy.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 52 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Roman

    21 ledna, 2009

    V jedné maličké zemi hned 9 zemských ředitelů..to mi hlava nebere…a který z nich je ten nejlepší? Mucha s Helvagem, Křen se Štorkem nebo Horák? a co zbylých 6, mají už také takové zářezy“ ?

    Odpovědět

  • J.F.

    21 ledna, 2009

    To bude ve vilce radosti … Za mého působení v tomto ředitelství jsem se naučil jedno: I blbci se mohou stát řediteli.

    Odpovědět

  • M.

    22 ledna, 2009

    Tak to může být ale v jakékoliv společnosti

    Odpovědět

  • klient a spolupracovník Pavla Horáka

    22 ledna, 2009

    Co máte proti Pavlu Horákovi? Je to schopný manažér a vynikající finanční poradce. V 31 letech této mety nedosahuje zrovna každý OVbák. Jste nějaký chudák, který pro vlastní neschopnost odpadl.

    Odpovědět

  • Radek

    22 ledna, 2009

    🙂 co by proti němu měli, nic. Ani ho neznají, natož jeho práci… je smutné, že tolik lidí kritizuje a ani neví co :-(.

    Odpovědět

  • zasvěcenec

    22 ledna, 2009

    Co to plácáš za hovadiny? To je opravdu frajeřina zlikvidovat schopnou BL Ludvíkovou, ukrást jí tým, udělat Votrubu BD, aby se stal LD. Opravdu – čest etice. Jen tak dál.

    Odpovědět

  • P.F.

    23 ledna, 2009

    Co bylo s Ludvíkovou? Slyšela jsem, že ji vyhodili kvůli neetickému chování.Když jsem byla ještě v OVB, vzpomínám si, že ji manželé Horákovi vyzdvihovali jako vzorovou poradkyni. Nějak tomu nerozumím.

    Odpovědět

  • OVB

    23 ledna, 2009

    Vysvětlete to, prosím. Nikdo přece nic takového nemůže udělat. Centrála OVB by to nedovolila. Také jsem zaslechl nějaké divné zprávy..

    Odpovědět

  • poradkyně

    25 ledna, 2009

    Já jsem se doslechla od své nadřízené, že Ludvíková dostala výpověď přímo od centrály OVB za nějaký blíže nespecifikovaný delikt vůči smlouvě o spolupráci. Její spolupracovníky převzal Votruba.

    Odpovědět

  • R2(České Budějovice)

    25 ledna, 2009

    Na tom není nic pravdy. Důvodem bylo, aby se věčný BL Votruba stal také už někdy BD a tím dopomohl k pozici LD panu Horákovi. Každý, kdo Magdu zná, ví, že je to férová ženská. Bylo by určitě dobré, kdyby to Magda konečně už uvedla v médiích na pravou míru.

    Odpovědět

  • Loser (ne větší než hORÁK s vOTRUBOU)

    26 ledna, 2009

    Obsah odporující podmínkám užívání serveru byl odstraněn redakcí.

    Odpovědět

  • poradce z LD Horák

    26 ledna, 2009

    Mohl bych se zeptat, kdo s příbuzenstva pana Horáka, Vám s..e na hlavu? Jsem u OVB ani ne půl roku a vůbec bych nevěřil, co se v tomto ředitelství děje.Je vůbec možné, aby nadřízený ředitel mohl ukončit spolupráci jinému manažerovi? Předpokládám, že paní Ludvíková přivedla do ředitelství mnoho dalších spolupracovníků, kteří přinášeli do OVB nemalé finanční obnosy. Je mi trochu ouzko.

    Odpovědět

  • Loser

    28 ledna, 2009

    Obsah odporující podmínkám užívání serveru byl odstraněn redakcí.

    Odpovědět

  • GST

    29 ledna, 2009

    Losere, když tak podporuješ Magdu, proč jsi tedy Ty a celá Magdina skupina šli pod Votrubu ? Mohli jste jít přece s Magdou pryč,ne? Biben taky zdrhl do Fincentra za provizema.

  • ukulele

    17 února, 2009

    pavle si jednicka..

  • kolega z Plzně

    28 ledna, 2009

    To chcete říct, Magdo, že Vás Horák vyhodil kvůli drzosti vůči paní Reichlové?:-) Ještě nedávno jsem o Vás tady četl,že jste prý „Štork v sukních“. Jestli to nejsou jen ty „boží mlýny“.:-)

    Odpovědět

  • Loser

    29 ledna, 2009

    Kolego z Plzně, nejsem Magda:))) ale řekl bych, že to nebylo kvůli blbce Reichlové, ale kvůli nenažranosti pánů ředitelů:)když nestačí nárůsty na produkci, stačí na rozdílové marži…

    Odpovědět

  • reader...

    3 února, 2009

    Mám dotaz, čím byl můj příspěvek nežádoucí??
    Trochu to tu zavání cenzurou…
    To snad neee!!

    Odpovědět

  • loser

    3 února, 2009

    snad nepočítáte, že zde budou přišpěvky pouze chválící Horáka a jeho VIP lidi… (upřímě pochybuji za co…)
    Negativní reakce se maže?? To neodpovídá serioznímu portálu… Že by idea na zamyšlenou??

    Odpovědět

  • Poradce ( České Budějovice )

    25 ledna, 2009

    Obsah odporující podmínkám užívání serveru byl odstraněn
    redakcí.

    Odpovědět

  • Robert

    25 ledna, 2009

    Vážený kolego,

    neznám poměry v OVB ani v jejich strukturách, ale chcete – li tuto práci vykonávat dále, zvažte přechod do jiné firmy. Je jich u nás spousta a věřte, že se v nich dá svobodně dýchat.

    Odpovědět

  • Jan Sokol (GST OVB)

    25 ledna, 2009

    Tohle není o firmě, ale o lidech. Patřím do LD Slezák/RD Zoubek a nic podobného jsem nikdy nezaznamenal – nemáme nic podobného zapotřebí a férovost funguje. 1. místa v Evropě jsou myslím dobrá vizitka.
    Takže pokud nejde o nějakou botu, máme tu vyjímku, do které se perfektně strefuje…

    Odpovědět

  • Poradce ( České Budějovice )

    26 ledna, 2009

    Úplně s Vámi souhlasím. Je to o lidech. A tohle není kritika OVB, ale poměrů v LD Horák.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    26 ledna, 2009

    Vaše tvrzení absolutně vylučuje,abyste byl dobrým finančním poradcem.Finanční poradce by měl umět posuzovat rizika,rozhodovat se racionálně,zachovávat si chladnou hlavu a nenechat se ovlivnit emocemi.Přál bych vám jednou zažít pracovní atmosféru u nás.Tam každý neustále na něco nadává nebo je s něčím nespokojený.A nejvíce nadává jeden pán,který tam je od úplného začátku.Proč myslíte,že nikdy neodešel jinam?Protože je to jedna z mála firem,která není postavená na davové psychóze,nýbrž na racionálním vztahu obchodních stran.

    Hodně štěstí pane Sokole.Jednoho dne se probudíte do velice hořkého rána.V den,kdy z pověsti firmy OVB zbudou jen cucky.Pár prohraných žalob nebo ještě hůř – pár nepříjemných mediálních skandálů a ten den nastane.

    Odpovědět

  • MHMO

    26 ledna, 2009

    Jsem zvědavej, jestli tu „férovost“ potvrdí i Mr. Zoubek, který se bude v náseldujících letech snažit o povýšení na RD a LD… Jsem hrozně zvědavej, jak férově k tomu bude Slezákovic klan přistupovat… Když se podíváte na strukturu produkce, tak si nejsem jistej, že bude chtít Slezák přijít o 70% své produkce… Schválně…

    A s těmi prvními místy… Na to jste si v podstatě odpověděl sám. Spíše až se Vám a lidem ze Zoubkových struktur začnou ozývat klienti, kteří si spoří Vaší oblíbenou kombinací kapitálovky a investička a budou z toho chtít něco vybrat… Pak se budeme bavit o dobré vizitce…:(

    Odpovědět

  • Robert

    28 ledna, 2009

    Samozřejmě že je to hlavně o lidech, ale jestli se nepletu, tak mlm společnosti nefungují na migraci mezi strukturami, takže bych předpokládal je-li na někoho vyvýjen nesmyslný tlak, tak ať jde jinam kde člověka nechají pracovat svobodně. Je to jednoduché…

    Odpovědět

  • GST

    22 ledna, 2009

    Tak v tom případě bych také chtěla být blbec. Nemáte pravdu a mluví z Vás závist, i vy jste měl šanci, ve firmě něčeho dosáhnou, asi jste na to holt neměl, tuto práci nemůže dělat každý. Panu Horákovi se to podařilo, je skvělý manager a poradce, o svůj team se stará výborně, kdyby bylo takových ředitelů více, bylo by to jedině dobře. Panu Horákovi a jeho manželce gratuluji, nebylo lehké se dostat, tam kde jsou s žádnou podporou přímého nadřízeného.

    Odpovědět

  • Bývalý GST

    22 ledna, 2009

    Manažer, od kterého odcházejí manažeři? 4 do Fincentra a 2 z oboru? Nebo je jich ještě víc? Jak je vidět, má další zářez a Fincentrum získá dalšího manažera:) Nebo snad Partners?
    Dobře si pamatuji starání se pana Horáka a svůj tým. Hlavně být hodně potichu a nahlas pouze souhlasit, že? Nevíte, v čem žijete Horákovci. Je spousta opravdu svobodných firem, kde po vás nešlapou..

    Odpovědět

  • Anonym

    22 ledna, 2009

    Obsah odporující podmínkám užívání serveru byl odstraněn
    redakcí.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    23 ledna, 2009

    Čímpak se provinil pan Hanzl konkrétně,že jeho slova byla smazána?

    Odpovědět

  • Robert

    24 ledna, 2009

    Pan Hanzl se zřejmě provinil tím, že veřejně kritizoval pana Uzla a pana Štorka v reakci na odvysílaný investorský magazín.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    24 ledna, 2009

    Zdá se mi to nebo byla skutečně smazána diskuse k tomu investorskému magazínu?

    Odpovědět

  • Robert

    24 ledna, 2009

    Zřejmě se Vám to nezdá. Do diskuze jsem přispíval, ale v současné době to nemohu najít. Každopádně kdo ten sestříhaný pořad viděl, musí uznat, že přidaná hodnota byla tristní!

    Odpovědět

  • Robert

    24 ledna, 2009

    Tak se omlouvám, diskuze je pořád přístupná. Našel jsem ji v sekci nejdiskutovatelnější témata.

    Odpovědět

  • Anonym

    24 ledna, 2009

    Obsah odporující podmínkám užívání serveru byl odstraněn
    redakcí.

    Odpovědět

  • Marek Macura

    24 ledna, 2009

    Je mi trochu záhadou, proč redakce cenzurovala Váš příspěvek, pod který jste se podepsal, za kterým si stojíte. V diskuzích najdeme spoustu sprostých, dementních a urážlivých tvrzení a příspěvků, které jsou většinou psané anonymy a ty tady jsou ponechány, ale Váš podepsaný je cenzurován…zajímavé.
    Investorský magazín byl zábavná estráda 🙂
    Možná by stálo za to ukázat několik sestavených portfolii firmami z IM a ověřit tak jejich tvrzení o perfektním kontrolním systému :-)(a viděl jsem trestuhodné prasárny od všech 3 společností, a to i z FC)

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    24 ledna, 2009

    Připojuju s tvému názoru na cenzuru Maro.

    Odpovědět

  • Milan

    24 ledna, 2009

    Pane Hanzle, hluboce před Vámi smekám a držím palce, jste osamocený rytíř, který se nebojí jít do křížku s kolosem OVB. Pod vše, co jste napsal, se mohu podepsat. Už jsem nabyl dojmu, že v této zemi jsou jen samí přizdisráči (sorry, ale ten termín je výstižný)a jsem rád, že tomu tak není, BRAVO !!!

    Odpovědět

  • Kružberský Pavel

    25 ledna, 2009

    Dobrý den pane Hanzle!
    Proč Vám prosím Vás leží ten Štork tolik v žaludku. Masový prodej KŽP a IŽP se děje ve všech pojišťovnách a můžu Vám říct, že pojišťovák, který střelil v jedné nejmenované pojišťovně kapitálovku na 10 000 kč měsíčně, jakožto spoření na stáří, byl managementem blahořečen stejně jako pojišťováci od 3-písmenkových poradenských spolků. Dělá to na mě dojem, že tomu Štorkovi v duchu závídíte. Dyť nedělá nic jiného, než co mu ukládá jeho smlouva s OVB a to je PRODEJ FINANČNÍCH PRODUKTU!

    Odpovědět

  • Anonym

    25 ledna, 2009

    Obsah odporující podmínkám užívání serveru byl odstraněn
    redakcí.

    Odpovědět

  • Anonym

    25 ledna, 2009

    Dobrý večer, pane Kružberský!
    Na každé první schůzce klientovi vysvětluji, v čem je rozdíl mezi finančním poradcem a prodejcem pojištění, resp. pojišťovacím poradcem. A také rozdíl mezi finančním poradcem a prodejcem bankovních produktů, resp. bankovním osobním poradcem. Jednobarevní takzvaní poradci nemají šanci na skutečné poradenství v rámci celého finančního trhu a jsou tlačeni do role prodejce, kde poradenství se dá uplatnit jen v rámci produktové nabídky jednoho finančního domu, v nejlepším případě v rámci jedné finanční skupiny. Nedá se jim mnoho vyčítat, že nabízejí jen rezervotvorné pojistky, pokud nesmějí, nemohou či neumějí současně nabízet přímé produkty z investičních společností. Ale i tak ti slušní z nich nechtějí své klienty decimovat, protože tuší že by to pro velké měsíční částky pojistného nebylo eticky únosné… Z těch se rekrutují nespokojenci, studují po večerech na netu a pak jsou z nich ti nejlepší finanční poradci, protože chtějí společenskou prestiž a vydělávat etickou cestou. Proto zakládají poradenské firmy, nebo vstoupí do nějakého MLM spolku, jako třeba já.

    Odpovědět

  • Miloš

    25 ledna, 2009

    Nejen třípísmenkové poradenské spolky, ale i některé pojišťovny. U jedné nejmenované společnosti spolek několika poradců a jejich nadřízených byli blahořečeni vedením několik let za perfektní prodej spočívající v uzavírání IŽP na 30 či 40 tisíc měsíčně.

    Odpovědět

  • nevolno..

    24 ledna, 2009

    je mi už nevolno, jak se chovají mlm molochy – pan Hanzl tady hlásá „chytťe zloděje“ v OVB , zatímce sami ve Fincentru řeší to samé ..před půl rokem vyhodily ředitele za stejné delikty, dnes platí oděkodnění za další bouchače ..nechcete se pane Hanzle také podívat do svých řad a zabojovat i proti nim? ..mlm prodej pojistek a plánů alá poradenství je humus a nebrání prodejci bouchat“ ..

    Odpovědět

  • Anonym

    24 ledna, 2009

    Dobrý večer!
    Příště se prosím podepište. Pokud máte nějaké informace, pište je sem pouze v případě, že jste si jejich pravdivostí zcela jist, máte tedy důkazy. A nyní k jádru vaší nevolnosti: těší mě, že chcete lepší služby pro klienty. Asi jste dobrý poradce, jen ne dosud natolik vyspělý, abyste si veřejně stál za svým slovem. Fincentrum nemlží a vyhodilo ředitele? Odškodňuje poškozené? Pak děkuji za váš příspěvek! Je tedy zřejmé, že si mohu dovolit veřejně odsoudit praktiky jiné firmy, která to nechce udělat? Právě jste udělal krásnou reklamu firmě Fincentrum! Finanční poradenství, ne prodej! Díky!

    Odpovědět

  • Anonym

    27 ledna, 2009

    část příspěvku odstraněna redakcí pro porušení „podmínek užívání“ …říkají vám něco jména těchto mužů? Pro mě to je jen vzpomínka na otrokářství, na neustálé dozírání nad striktním dodržování naučených formulek, pravidelné hlášení splněných BýJejů … Z mého pohledu je poradenství o osobnosti poradce, o jeho přístupu k získání klienta, práci pro něj a v jeho udržení. Kvalitně zpracované portfolio většinou přece znamená velice příjemný příjem pro poradce, tak proč ho hnát někam do extrému, abych potěšil nadřízeného?
    Dnes jsem u konkurence, odešel jsem od třípísmenkové modré firmy tam, kde mohu svobodně pracovat, do struktury, která to vše pochopila dřív, než jsem se já vůbec o poradenství začal zajímat …

    Odpovědět

  • R2

    27 ledna, 2009

    Takhle je to nastavené všude, kde se honí produkce.Neměl jste do OVB vůbec lézt. Pana Kohla celkem znám, ten mi připadá nejméně otrokářský. Tady jste vedle. Byl tehdy na pozici BL a vcelku v pohodě. Myslím, že ho proháněl hlavně nadřízený pan Horák.

    Odpovědět

  • J.J.

    29 ledna, 2009

    promiňte kolego, ale o Kohlově ředitelství je široce známo, že tam vládne pohoda. Nedávno jsem o tom mluvil s Martinem Němečkem a ten si to velmi pochvaloval. Prskáte jed, ale na nepravém místě. Jak Filip, tak i Martin nejsou žádní vymejváci-ba naopak. Kéž by v OVB bylo více takových lidí.

    Odpovědět

  • kokot

    17 února, 2009

    to je sranda

    Odpovědět

  • hej

    17 února, 2009

    magdalena ludvikova je mozna dobra poradkyne,ale ke svym podrizenym se nechova zrovna dobre.zesmesnuje je,okrikuje a kdyz nemaji vykon tak se chova jinak nez kdyz ho maji..hraje si na neco co vubec neni pritom byla vzdYcky normalni poradkyni,nikdy nebyla o nic lepsi nez jiny..uvidime jak dopadne..treba nas prekvapi

    Odpovědět

  • looser

    19 února, 2009

    Je pravda, že mi jednou ( když jsem se za celý měsíc zmohl na 50BJ ) oznámila, že cituji „chcípnu hlady“..:) Bylo by se to splnilo, kdyby mi jako spoustě jiných nakonec sama nepůjčila a párkrát mě nepozvala na oběd. Třeba pan Janáček by mohl vyprávět, když Magda skončila, musel jít dělat bagety, protože jeho jediný příjem skončil taky:))))

    Odpovědět

  • OVB z Budějic

    19 února, 2009

    co je to za volovinu, Janáček dělal velké počty BJ. Co se tedy stalo? Pokud jde o Magdu, měl jsem ji rád. Byla sice drsná,ale fér holka.

    Odpovědět

  • Roman

    19 února, 2009

    A Ludvíkovou z OVB ji vyhodili? Kdo a za co? Nebo někam přešla sama?

    Odpovědět