Když se současná generace Hondy Civic před nějakými pěti lety objevila na trhu, vzbudil její design doslova poprask. Vždyť to je auto, které se ocitlo v nabídce malých rodinných hatchbacků stejně jako veleusedlý Volkswagen Golf, Toyota Corolla, Opel Astra a dalších.
Auto vypadalo jako z jiné planety a dlužno přiznat, že na tomhle čas a ani drobná modernizace vzhledu zase tak moc nezměnily. A to se již brzy má představit nástupce.
Design ovšem byl v tomto případě dost nadřazen praktičnosti. A tak při postupném seznamování se s vozem vyplynuly najevo některé skutečnosti, které soužití s Civicem trošku ztrpčovaly. Výhled dozadu je zkrátka špatný, na čemž má samozřejmě vliv jednak zadní sklo rozdělené spojlerem a jednak širokananánské zadní sloupky karosérie.
Nepotřebujeme startovat tlačítkem
Při dešti zjistíte, že stěrače jsou příliš malé. Velká plocha čelního skla zůstává při dešti nesetřená. na poněkud chaotické rozmístění ovládacích prvků na složitě členěné palubní desce se dá časem docela dobře zvyknou, ale to, že Honda trvá na tom, že se auto startuje tlačítkem u levých dveří a motor vypíná klíčkem na sloupku volantu, kroutíme hlavou dodnes. #infobox