Vystřídá tak Daniela Šturma, který odchází ze společnosti Home Credit po necelých dvou letech. Nová šéfka marketingu má před sebou nelehký úkol řídit nejenom skupinu Home Credit, ale i subbrandy jako jsou Tesco finančné služby, anebo O2 Extra karta. Intenzivně se bude zaobírat i zákaznickými zkušenostmi a inovací trhu.
Jana Studničková má bohaté zkušenosti ve vedoucích pozicích v řadě firem na Slovensku a v Čechách. V minulosti pracovala i pro skupinu Penta Investments.
„Finanční sektor je pro mě zcela novým odvětvím, poznávání Home Creditu je tak pro mě zatím spojeno především s učením. Na druhou stranu s postupující digitalizací mají všechny obory stále více společného s telekomunikacemi a neznámá pro mě nejsou ani současná hlavní témata Home Creditu: čím dál větší orientace na zákazníka, fér přístup a inovace,“ říká ke svému nástupu Jana Studničková.
Nová ředitelka je vdaná a ve svém volném čase se věnuje především sportu, cestování a sbírání současného umění.
Zdroj : Tisková zpráva Home Credit
REKLAMA