Pátek 26. února. Svátek má Dorota.

Hamé skončilo s Polívkou. Nové spoty obsadí sportovci

Investice 09.09.2013 | 07:30 0 Komentářů

Praha – Potravinářská skupina Hamé zásadně mění svou marketingovou strategii. Hlavní tváří reklamních spotů už nebude herec Boleslav Polívka. Od příštího roku „zlaté dědictví“ nahradí „zlatá lyže“.
Modernější a zdravější tvář mají firmě dodat reprezentanti v biatlonu. Hlavní tvář kampaně sice zatím společnost neprozradila, jako nejpravděpodobnější se jeví naděje zimního dvojboje Gabriela Soukalová nebo český reprezentant Ondřej Moravec. Oba ostatně vystoupili na tiskové konferenci, kde Hamé spolupráci s Českým svazem biatlonu oznámilo.
Podle dobře informovaného zdroje z firmy by se měly náklady na novou reklamní kampaň pohybovat v řádech milionů korun. Další miliony ročně pak půjdou jako sponzorská částka přímo biatlonistům.
Do zahraničí bez Polívky
Konec spolupráce s Polívkou nijak nesouvisí s jeho současnými problémy se zadluženou farmou, ujišťuje generální ředitel Hamé Martin…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.