CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

20. 08. 2013

0 komentářů

Google změní trh s reklamou. Jeho brýle zjistí, která funguje

 


 

Google se přitom nezaměří pouze na internetovou či televizní reklamu, ale bude schopen účinnost inzerce posoudit i u klasické tištěné reklamy a u billboardů. Za informace o účinnosti si nechá od zájemců platit.

Společnost vytváří i koncept, díky němuž si bude moci účtovat i za tištěnou a bilboardovou reklamu. Patent operuje s pojmem Pay Per Gaze (platba za pohled či za zírání).

Zdroj: Aktuálně.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Bude ordinovat „doktor Google“?

Velké technologické firmy investují miliony dolarů do zdravotnictví. Velké plány má například majitel Googlu. Čím můžou atraktivnímu oboru přispět?

Text: Karel Pučelík

Foto: Zdroj: Pixabay.com

29. 06. 2022

fintech - technologie - internet

Amazon, Facebook a Alphabet vs. Fed a váhání jménem Libra

Společnosti Amazon, Facebook a Alphabet/Google už nenesou přívlastek „technologické“, přestože jejich DNA je čistě technologická. Aktuálně však ani jedna ze jmenovaných společností není součástí technologického sektoru indexu S&P 500.

Text: Roman Koděra

25. 07. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *