Středa 22. ledna. Svátek má Slavomír.

Golden Gate nabídne spoření do zlata pro děti

Investice 19.04.2012 | 17:32 12 komentářů

Společnost Golden Gate CZ, začala nabízet na českém trhu unikátní produkt – spoření do zlata pro děti. Při Spoření s klokánkem“ spoří rodiče či prarodiče do australské mince s motivem klokana z ryzího zlata o váze 1 nebo ½ unce. Cena mince o váze 1 unce (31,103 g) je kolem 34 000 Kč a každý rok je vydávána v jiném provedení. Minimální měsíční platba při spoření do uncové mince činí 1 500 korun, do mince o poloviční hmotnosti je to 800 korun.

Z důvodu proběhlých zákonných změn a poklesu státního příspěvku došlo k podstatnému snížení výhodnosti stavebního spoření a tento klesající trend nadále pokračuje“, upozorňuje Pavel Ryba, ředitel poradenské společnosti Golden Gate CZ a pokračuje: „Pokud dojde k uzákonění účelovosti tohoto produktu, budeme svědkem ohromného poklesu nově uzavřených spořících smluv.“

Zdroj: Tisková zpráva Golden Gate

12 komentářů: “Golden Gate nabídne spoření do zlata pro děti”

  1. Petr Polášek napsal:

    Jsou to pěkný zloději,kašlete na ně

  2. stas napsal:

    Tak to je kauf!! :-DDD a co potom se zlatou minci? kupi si neco?

  3. Tomas napsal:

    Chcete si vydělat peníze navíc? Naučíme Vás chytrý způsob, jak vydělávat peníze zprostředkováním investičního zlata pomocí internetu. Pro více informací navštivte stránky

    • Nemusíte nikomu nic prodávat
    • Nemusíte nikoho přesvědčovat
    • Stačí vám internet a pár hodin týdně

    http://www.re­volucni-prijem.cz/1D3643
    http://www.re­volucni-sporeni.cz/1D3643

  4. Marie napsal:

    Nechci se nikoho dotknout, ale dle příspěvků nahoře se mi zdá, že ti, kdo tu nejvíc křičí, toho nejméně ví… Spořící plány do drahých kovů nejsou špatné produkty, svůj kov dostanete rychle fyzicky do ruky a ne že někam posíláte peníze bance a doma máte jen cár papíru, že někde máte nějaké zlato – zdá se mi, že si hodně lidí myslí, že jde o tohhle… Osobně pár těchto produktů využívám a jsem moc spokojená. A ještě poznámka k příspěvku pana Holého – o mincích toho asi moc nevíte – motivy na mincích australské mincovny se skutečně každý rok liší – je tam stále klokan, jen jinak vypadá. Zrovna tak ptáček Kookabura taktéž od australské mincovny. Proto rostou na ceně, razí se každý rok určitý počet, a pak už zase jiný. Lunární série je jasná, co rok to jedno znamení…

  5. geek1 napsal:

    Spoření do zlata je pěkně hazardní sranda. Dvě firmy už zkrachovaly, a jejich klienti přišli o prachy.

    Doporučuju přemýšlet:
    https://www.sil­verum.cz/news/sedm-mytu-o-investici-do-drahych-kovu-a-214.html

    • Asi laik napsal:

      Moc toho nevím, ale pokud GG vydává mince průběžně, maximální částka, kterou by klient ztratil, činí cca 25 000. Nebo se pletu?

  6. Jan Holý napsal:

    1/ to „spoření do zlata“ nemá se zlatem společného nic, je to prachsprostý přesun soukromých peněz na nepřehledné cizí účty s rizikem blížícím se nekonečnu-velký pozor!; 2/ kdo ten článek psal je naprostý neznalec: australské zlaté mince s motivem klokana na jedné straně se liší POUZE letopočtem, jinak jsou stále stejné. Mince s každoroční změnou motivu podle čínského kalendáře (letos dragon) se jmenují Lunar Gold!!! Svěřte těm lidem peníze-mnoho štěstí nevědomí naivkové…

    • KajmanK napsal:

      Už ti odpověděli přede mnou. Ryba z Golden Gate je naprostý pako. Neví nic, tenhle článek je reklamní odpadek.

  7. Magda napsal:

    Promiňte, ale spoření do zlata v různých formách nabízí na trhu hodně společností už pár let a spořit minci není kdo ví co. Nejlepší produkty do zlata teď má asi společnost Fortesi. Můžete u nich spořit na co chcete – pro děti,na bydlení, na penzi, na život… Také jim můžete udělat reklamu. :-)

    • KajmanK napsal:

      Dámo, ti jsou mimochodem před krachem, dvakrát u nich byla ČOIka. Sledujte nejdřív trošku situaci, než tu budete psát promo. Stejná sebranka jako Golden Gate,

  8. mess napsal:

    Ryba je ukázka snaživého hocha, který by pro prachy udělal cokoliv. Ta jeho firma, to je k smíchu.
    Hrajou si na znalce, ale jsou mimo.

  9. Michal Jonášek napsal:

    S GG mám velmi špatné zkušenosti. Jsou to jen marketéři, kteří se snaží prodat za každou cenu. Agresivní reklama, vymývání mozku, tlak a nátlak.
    A znalosti rovné nule, to je GG!
    Pryč od nich.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.