Středa 25. listopadu. Svátek má Kateřina.

Generali vs. klienti. Spor o pojištění zájezdů nekončí

Investice 22.03.2012 | 11:00 0 Komentářů

Povinnost vyplatit po krachu cestovní kanceláře sto procent ceny je prý mýtus

Praha – Povinnost pojišťovny vyplatit po krachu cestovní kanceláře jejím klientům sto procent ceny za neuskutečněné zájezdy je mýtus. Novinářům to dnes řekl generální ředitel pojišťovny Generali Štefan Tillinger v souvislosti s CK I. Parkam Holidays, která byla u Generali pojištěná proti úpadku.
Když k němu došlo, pojišťovna jejím klientům vyplatila jen část peněz. Zástupci cestovních kanceláří chtějí po Generali vyplacení plné ceny zájezdů.
Tillinger popřel informace, podle nichž mělo být nedávné odškodnění klientů I. Parkam Holidays ve výši 58 procent investice do jejich zmařené dovolené průlomovým rozhodnutím. Reagoval tak na tvrzení obou českých asociací cestovních kanceláří.
Právní analýza versus praxe
Jediným systémovým řešením, které může lépe ochránit zákazníky cestovek, je podle něj změna novely zákona stanovujícího pojištění cestovních kanceláří.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.