Z ankety pořádané pod záštitou ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku 2009 vyplývá, že letos plánuje vánoční kampaň 83 % obchodníků, přičemž více než tři čtvrtiny z nich začnou s vánočními nabídkami už v říjnu. Obchodníci se shodují na tom, že se letos nároky zákazníků stupňují.
„Zákazníci více hledí na cenu, ale neznamená to, že by nebyli ochotni zaplatit víc. Spíše koupí jeden kvalitní a dražší produkt než více levných a drobných,“ uvádí Martina Lebedová, manažerka komunikace obchodního řetězce Sparkys. „V souvislosti s ekonomickou krizí pozorujeme, že lidé jsou náročnější při výběru. Ve zvýšené míře volí ty nejkvalitnější výrobky s co možná nejvyššími užitnými vlastnostmi,“ dodává Václav Brom, tiskový mluvčí společnosti Mountfield.
Zdroj: Tisková zpráva GE Money Multiservis