Pátek 04. prosince. Svátek má Barbora.

Firmy stupňují nároky, zaměstnanci musí zvládnout více

Investice 08.02.2012 | 17:30 0 Komentářů

Recepční dnes musí kromě telefonování také chystat prezentace nebo obsluhovat vozový park

Praha – Požadavky firem na znalosti a zkušenosti uchazečů o zaměstnání se stále zvyšují a často se neshodují s tím, co jsou zájemci o práci sami schopni nabídnout. Zaměstnanci mají navíc i na běžných pozicích stále větší odpovědnost. Vyplývá to z vyjádření personálních a pracovních agentur.
Jedním z důsledků rostoucích nároků na zaměstnance je, že firmy hledají vhodné kandidáty mnohdy i několik měsíců. To platí i v případě technických oborů. Ani člověk s vystudovaným vysokou školou nemusí splňovat požadavky zaměstnavatele.
Podniky jsou vybíravější
Firmy totiž na podobných profesích stále častěji vyžadují i takzvané „soft skills“, tedy například schopnost vyjednávat se zákazníky. „Poté, co zjistí, že není snadné takového člověka najít, musí často z požadavků slevit,“ komentuje Jiří Halbrštát z personální agentury Manpower.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.