CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

05. 03. 2013

1 komentář

Fincentrum posiluje rozvoj obchodu a marketingu

 


 

Nová posila bude mít na starosti kromě marketingu, budování značky a vztahů s médii také rozvoj obchodní sítě a budování nových kanálů pro finanční poradenství. Posláním Alexandry Korman by měla být také pomoc při splňování cíle stát se do roku 2017 největší finančně-poradenskou firmou na českém a slovenském trhu.

Alexandra Korman přichází ze společnosti T-Mobile, kde zastávala funkci viceprezidentky pro rezidenční zákazníky v T-Mobile. Předtím působila ve společnostech Eurotel, Colgate Palmolive a také v Bank Austria Creditanstalt a SPP.

Zdroj: Tisková zpráva Fincentra

Loading

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

8D: Týmové řešení problémů jako investice

Nejefektivnější programy snižování nákladů nutně nezačínají úmyslem náklady snižovat. Zlepšování procesů každopádně znamená finanční prospěch. Čím více je snižování nákladů ignorováno, tím větší jsou nakonec úspory, zaznívá v jedné z knih věnovaných neustálému zlepšování produktů a procesů. Jedná se o potírání plýtvání a škrty čehokoli, co nepřidává hodnotu, […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

02. 10. 2023

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • MHMO

    8 března, 2013

    A je to tady… Noví majitelé si přivádějí do firmy lidi zvenku a navíc z branží, které s tímto businessem nemají vůbec nic společného.

    Pamatuji si podobný příklad před lety v ING, kde na pozici obchodní ředitelky dosadili novou paní z UPC… A jak to dopadlo ??? Obchodní síť se do tří let téměř rozpadla… :-)

    Tohle nechci předjímat a nehodlám pochybovat o jejich kompetencích, ale proč se najímají v těchto věcech lidé zvenku?? Protože nemají se stávajícími lidmi ve firmě žádné osobní vztahy. No a pokud má p. Korman mezi svými skills i change management tak Ti bystřejší už vědí která bije…:-)

    Odpovědět