Sobota 24. srpna. Svátek má Bartoloměj.

Evropská cestovní pojišťovna likviduje škody do 3 dnů

Evropská Cestovní Pojišťovna (ECP) nově garantuje svým zákazníkům v případě online ohlášení škodní události její likvidaci do třech pracovních dnů.

Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné, aby klient nahlásil škodu pomocí webové aplikace MojeEvropská na stránkách pojišťovny a následně zaslal poštou potřebné doklady. V letošním roce činí podíl online nahlášených škod 40 % všech škodních událostí. Z 6 000 škodných událostí nahlášených v letošním roce likvidovala Evropská Cestovní Pojišťovna škody hlášené písemně nebo osobně v průměru za 15,6 dnů a škody hlášené pomocí on-line webové aplikace v průměru za 5,8 dnů.

Klientům nabízíme pohodlný a jednoduchý způsob ohlášení škody prostřednictvím internetu kdykoliv a kdekoliv přímo z dovolené v zahraničí. Navíc jim teď v případě online ohlášení škodní události prostřednictvím webové aplikace MojeEvropská zaručujeme její likvidaci do třech pracovních dnů. Po přihlášení do této aplikace mohou navíc také sledovat stav vyřizování své škody, sjednávat pojištění a získat řadu dalších bonusů,“ uvádí Vladimír Krajíček, generální ředitel a předseda představenstva Evropské Cestovní Pojišťovny.

Zdroj: Tisková zpráva Evropské cestovní pojišťovny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.