CZK/€ 25.275 +0,04%

CZK/$ 23.761 +0,23%

CZK/£ 29.274 -0,83%

CZK/CHF 26.071 -0,05%

14. 12. 2009

0 komentářů

Evropská cestovní pojišťovna likviduje škody do 3 dnů

 


 

Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné, aby klient nahlásil škodu pomocí webové aplikace MojeEvropská na stránkách pojišťovny a následně zaslal poštou potřebné doklady. V letošním roce činí podíl online nahlášených škod 40 % všech škodních událostí. Z 6 000 škodných událostí nahlášených v letošním roce likvidovala Evropská Cestovní Pojišťovna škody hlášené písemně nebo osobně v průměru za 15,6 dnů a škody hlášené pomocí on-line webové aplikace v průměru za 5,8 dnů.

Klientům nabízíme pohodlný a jednoduchý způsob ohlášení škody prostřednictvím internetu kdykoliv a kdekoliv přímo z dovolené v zahraničí. Navíc jim teď v případě online ohlášení škodní události prostřednictvím webové aplikace MojeEvropská zaručujeme její likvidaci do třech pracovních dnů. Po přihlášení do této aplikace mohou navíc také sledovat stav vyřizování své škody, sjednávat pojištění a získat řadu dalších bonusů,“ uvádí Vladimír Krajíček, generální ředitel a předseda představenstva Evropské Cestovní Pojišťovny.

Zdroj: Tisková zpráva Evropské cestovní pojišťovny

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *