Neděle 25. října. Svátek má Beáta.

Diskuse: Máme rádi hypermarkety …a proč vlastně?

Investice 03.04.2010 | 15:11 0 Komentářů

Čtenáři debatují o fintách řetězců i o tom, zda se vyplatí nakupovat v hypermarketech

„Že jsou levné nábytky podvod? Ano jsou, ale podvod do té míry, že naše kvalitní dřevo se nedostane našim stolařům a řemeslníkům, protože ty už vytlačily z výroby zahraniční firmy, co u nás skoupí dřevo a nadělají z něj dřevotřísku. Dřevotřískový nábytek skládaný až doma po vybalení z krabice je vynikající marketingový tah,“ píše diskutující vystupující pod přezdívkou Trégl v debatě pod článkem Aktuálně.cz o fintách, které chystají na své zákazníky české hypermarkety.
Některé z obchodních fíglů zmiňuje marketingový odborník Petr Styx. Koncept nákupních center se podle něj proměňuje. „Umělá příroda. Je bezpečnější než normální park. Také čistější, pohodlnější. Co na tom, že není opravdová,“ komentuje jeden ze znaků nákupních center posledních let.
Právě na řetězcích obchodů s nábytkem ve velkých obchodních centrech jsou podle Styxe znatelné vypracované marketingové postupy. Obchody například v letácích uvedou cenu za daný nábytek ve výši 8 nebo 10 tisíc, to je však absolutní cenové dno. „Zákazník však nabude dojmu, že pokud je osm až deset tisíc běžná cena, pak kvalitní sedačku koupí třeba za dvacet tisíc. Ale to není reálné. Jen kostra z bukového dřeva přijde přibližně na patnáct tisíc,“ říká marketingový specialista.
Více v článku a následné diskusi čtenářů: Hypermarkety nelžou. Jen neříkají pravdu o vašem nákupuDo následné čtenářské debaty se zapojila řada čtenářů se svými zkušenostmi s nakupováním v hypermarketech.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.