„Optimalizace sítě je i u spořitelny, která má tolik drobných klientů, nutná. Tlak nízkých sazeb na banky je velký. Aby spořitelna mohla držet úroveň provozního zisku, musí se zbavovat málo efektivních služeb. A to pobočky otevřené jen několik dnů v týdnu jistě jsou,“ říká hlavní stratég společnosti Cyrrus Marek Hatlapatka.
Změny by se měly dotknout pouze přibližně 90 zaměstnanců. Klientům by spořitelna měla vyjít vstříc za využití mobilních poradců, kteří by měli být schopni klientům zajistit bezhotovostní služby.
Do budoucna chce spořitelna pracovat se třemi druhy poboček. Prvním by měly být velké pobočky nabízející zákazníkům všechny dostupné služby. Druhým budou pak “středně” velké filiálky a posledním pak ty “menší”, u kterých by se mohla například vyskytnout absence pokladen. Další inovací by měla být i implementace takzvaných samoobslužných zón.
Zdroj : iHNed.cz