CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

03. 06. 2014

0 komentářů

Délka archivace hovorů se u bank liší, důvody ale nikoliv

 


 

Pokud by chtěl klient nahrávku použít například pro reklamaci, je možné o ni zažádat klientské centrum. Hovor si pak můžete poslechnout či zažádat o opis nahrávky. Pokud policie oficiálně o nahrávky zažádá, banky mají povinnost je poskytnout. 

„Děje se tak z několika důvodů. Sledujeme interní kvalitu, hovory pracovníků posloucháme a hodnotíme, zda v něm zazněly všechny informace, které klient potřebuje. Další jsou důvody evidenční. Pokud by chtěl klient podat reklamaci na hovor, tak aby byl k dispozici. A konečně také pro potřeby policie, soudů a podobně,“ uvedla mluvčí ČSOB Pavla Hávová.

Zdroj: iDnes.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *