Čtvrtek 22. dubna. Svátek má Evžénie.

Délka archivace hovorů se u bank liší, důvody ale nikoliv

Banky 03.06.2014 | 14:22 0 Komentářů

Všechny banky si nahrávají hovory se svými klienty. Většina z nich si nahrávky uchovává po celou dobu smluvního vztahu s klientem a navíc dalších deset let, což odpovídá zákonem stanovené délce pro uchování dat. 

Pokud by chtěl klient nahrávku použít například pro reklamaci, je možné o ni zažádat klientské centrum. Hovor si pak můžete poslechnout či zažádat o opis nahrávky. Pokud policie oficiálně o nahrávky zažádá, banky mají povinnost je poskytnout. 

„Děje se tak z několika důvodů. Sledujeme interní kvalitu, hovory pracovníků posloucháme a hodnotíme, zda v něm zazněly všechny informace, které klient potřebuje. Další jsou důvody evidenční. Pokud by chtěl klient podat reklamaci na hovor, tak aby byl k dispozici. A konečně také pro potřeby policie, soudů a podobně,“ uvedla mluvčí ČSOB Pavla Hávová.

Zdroj: iDnes.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.