CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

05. 06. 2008

0 komentářů

ČSOB startuje kampaň na pravidelné investice

 


 

Kampaň je postavená především na advertorialech, které kreativním způsobem využívají formát televizních programů v tisku. Cílem kampaně je upozornit na možnost zhodnocení peněz při pravidelném investování, či ukládání menších částek do podílových fondů, penzijních fondů, stavebního spoření a životního pojištění.

„Kromě toho, že jsme chtěli veřejnost upozornit na benefity zmíněných produktů, bylo nutné v kampani demonstrovat i výhodnost pravidelnosti takovýchto investic. Proto jsme se rozhodli využít formáty, které maximálním možným způsobem pravidelnost ilustrují – tedy televizní programy,“ říká Pavel Kratochvíl, výkonný manažer segmentu Spoření a investice ČSOB.

Prvním advertorialem je sloupek s přehledem časů jednotlivých pořadů, který působí jako teaser – upoutávka na druhý, podrobnější text věnovaný pravidelným investicím. Ten je zakomponovaný do rubriky programových tipů a jako průvodce v něm figuruje vždy jeden ze čtyř vybraných investičních poradců ČSOB.

„K tématu investování a investicím samotným mají lidé stále jistý odstup. Proto se snažíme ho komunikovat i jinde mimo ekonomické rubriky tak, aby se stalo opravdu součástí běžného života. Stejně tak, jako je běžné sledování televize,“ vysvětluje Jana Ulbrychová z agentury Bison & Rose. Kampaň na pobočkách je realizována pod taktovkou reklamní agentury ČSOB McCann Ericson.

Zdroj: Tisková zpráva ČSOB

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *