Čtvrtek 26. listopadu. Svátek má Artur.

ČSOB má nového ombudsmana

Banky 01.10.2013 | 16:23 0 Komentářů

ČSOB v rámci spojení dvou útvarů řešící reklamace rozšiřuje pravomoci ombudsmana Ery a Poštovní spořitelny na celou oblast služeb pro soukromou i firemní klientelu ČSOB.

Naší dlouhodobou snahou je vytvářet a udržovat vyvážený, partnerský vztah mezi klientem a bankou. Podobně jako v jiných institucích, i v bance si může klient stěžovat a je dobré mu naslouchat. Mým posláním je vyhledávat a nalézat oboustranně přijatelná řešení problémů při respektování individualit klientů a našich podmínek,“ říká Martin Kovář, ředitel útvaru Rozvoj péče o klienta a Ombudsman ČSOB. „Mým cílem je také nacházet oblasti ke zlepšení a iniciovat změny,“ dodává Martin Kovář.

Zdroj: Tisková zpráva ČSOB

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.