„Partnerství s FEBIOFESTEM si ČSOB cení jednak pro kvalitu filmů, které nabízí, a také pro unikátní spojení zapálených nadšenců, vynikajících filmařů a profesionálně zdatných manažerů. Obojí si zaslouží naši plnou podporu,“ řekl Tomáš Brych, ředitel marketingové komunikace ČSOB.
Návštěvníci filmového festivalu budou při návštěvě kina upozorněni, že si mají zapnout funkci bluetooth. Do mobilu se jim poté stáhne program celého festivalu společně s nabídkou Spořícího účtu s prémií. Každý, kdo si účet u ČSOB zařídí do 30. 4. 2009 navíc obdrží mimořádnou výši úrokové prémie.
ČSOB Spořící účet s prémií kombinuje klasický spořící účet a termínovaný vklad. Vedle základního vyhlašovaného úroku získají klienti na konci kalendářního roku navíc úrokovou prémii. Její výše je garantována po celý kalendářní rok. Peníze na účtu nejsou nijak vázány a vedení účtu je zdarma.
Zdroj:
Tisková zpráva ČSOB
REKLAMA