V České spořitelně nastupuje na post dosavadní ředitel odboru reklama Daniel Šturm a nahradí tak Václava Kubatu, který z banky odešel v srpnu 2009. Daniel Šturm (69) pracuje v České spořitelně od dubna 2007, kdy nastoupil na pozici ředitele oddělení reklamy v rámci úseku marketingu. Do České spořitelny přešel z nakladatelství Stratosféra, kde byl výkonným ředitelem. Po odchodu Václava Kubaty byl Daniel Šturm dočasně pověřen vedením marketingu.
Od prvního ledna je pak šéfem marketingového útvaru skupiny AXA Jan Grosman. S jeho příchodem došlo ke sloučení marketingového úseku a úseku rozvoje produktů. Své pracovní zkušenosti získal nejprve v GE Money Bank, kde pracoval více než pět let. Začínal jako manažer vývoje produktů a následně vedl útvar strategického marketingu. Další tři roky působil v ING Česká republika na pozici vedoucího marketingu a rozvoje. Zde řídil tým, který například zavedl úspěšný produkt ING Konto. V minulém roce dokončil projekt optimalizace zákaznického servisu pro významného klienta působícího ve finanční oblasti v Moskvě, kde působil jako konzultant společnosti Deloitte.
Zdroj: Tiskové zpráva AXA a České spořitelny