CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

27. 01. 2010

0 komentářů

ČS i AXA mění marketingové ředitele

 


 

V České spořitelně nastupuje na post dosavadní ředitel odboru reklama Daniel Šturm a nahradí tak Václava Kubatu, který z banky odešel v srpnu 2009. Daniel Šturm (69) pracuje v České spořitelně od dubna 2007, kdy nastoupil na pozici ředitele oddělení reklamy v rámci úseku marketingu. Do České spořitelny přešel z nakladatelství Stratosféra, kde byl výkonným ředitelem. Po odchodu Václava Kubaty byl Daniel Šturm dočasně pověřen vedením marketingu.

Od prvního ledna je pak šéfem marketingového útvaru skupiny AXA Jan Grosman. S jeho příchodem došlo ke sloučení marketingového úseku a úseku rozvoje produktů. Své pracovní zkušenosti získal nejprve v GE Money Bank, kde pracoval více než pět let. Začínal jako manažer vývoje produktů a následně vedl útvar strategického marketingu. Další tři roky působil v ING Česká republika na pozici vedoucího marketingu a rozvoje. Zde řídil tým, který například zavedl úspěšný produkt ING Konto. V minulém roce dokončil projekt optimalizace zákaznického servisu pro významného klienta působícího ve finanční oblasti v Moskvě, kde působil jako konzultant společnosti Deloitte.

Zdroj: Tiskové zpráva AXA a České spořitelny

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *