Úterý 20. srpna. Svátek má Bernard.

Colosseum představuje nový korporátní design

Nový korporátní design společnosti Colosseum, obchodníka s cennými papíry orientujícího se na burzovní a OTC deriváty (komodity, Forex a CFDs), zahrnuje nové logo, webové stránky a propagační a klientské materiály.

Podle společnosti reflektuje nový design změny, které se dějí v posledních letech na kapitálových trzích a zejména komoditní burze, na níž se společnost orientuje.

„Nový korporátní design reflektuje dynamické změny, ke kterým došlo během posledních let na kapitálových trzích i ve společnosti Colosseum, a.s. Současně věříme, že nový design pomůže přiblížit investiční příležitosti na moderních kapitálových trzích stále náročnějšímu a kvalifikovanějšímu investorovi,“ komentuje Robert Hluchník, Product Manager společnosti Colosseum, a.s.

Zdroj: Tisková zpráva Colosseum

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.