CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

19. 11. 2015

0 komentářů

ČOI udělovala pokuty za špatné ceny

 


 

Z celkem 22 provozoven zjistili kontroloři nedostatky na třech obchodech. U dvou obchodů společnosti Penny Market neinformoval prodejce o aktuální ceně výrobků a současně v jedné z nich účtoval zlevněné zboží za cenou původní, tj. nesníženou. Prodejna Albert zase bylo spotřebiteli vráceno při platbě 500 Kč bankovkou o 40 Kč méně, než bylo účtováno pokladnou.

Výše pokut udělených ve správním řízení prozatím nebyla stanovena. „Spotřebitelé by si toto či podobné jednání neměli nechat líbit a okamžitě by měli žádat nápravu. Prodávající je povinen ceny správně účtovat, a to ve výši uvedené u zboží, v případě akčních nabídek v souladu s deklarovanými cenami,“ uvedl ředitel inspektorátu ČOI pro Středočeský kraj a Prahu Jan Štěpánek.

Relativně pozitivním zjištěním je, že i přes zjištěné nedostatky je dodržování právních povinností vůči spotřebitelské veřejnosti v těchto řetězcích (například ve srovnání s provozovnami typu večerek a minimarketů) na vyšší úrovni,“ dodal mluvčí ČOI Jiří Fröhlich.
Zdroj : ČTK

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Vladek Krámek - Fincentrum

Fincentrum podalo žalobu proti rozhodnutí ČNB

Společnost Fincentrum podala u Městského soudu v Praze žalobu proti rozhodnutí České národní banky, kterým ČNB uzavřela kontrolu zahájenou 11. března 2014. Za nejzávažnější prohřešek systémové povahy označil v závěrečném rozhodnutí regulátor fakt, že Fincentrum nenahrává mobilní telefony svých poradců v rámci činnosti investičního zprostředkovatele.

Text: Miroslav Beneš

15. 05. 2018


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *