Čtvrtek 22. října. Svátek má Sabina.

Citroën C3: Vážně jde jen o auto do města?

Investice 23.05.2010 | 00:49 0 Komentářů

Zpracování interiéru a designové nápady posouvají tohle auto o hodně výš

Jakoby uvědomění si své vlastní téměř stoleté historie vlilo lidem Citroënu nový pracovní elán do žil. Tahle firma se v historii proslavila především díky technickým nápadům. Pak si sice dopřála několik oddychových časů, ale nyní, zdá se, opět jde správným směrem.#infobox
Již minulý Citröen C3 bylo pěkné auto. Kulaťoučké tvary se líbily hlavně ženám. Citroën sice nezastírá, že i nynější generaci budou kupovat hlavně mladé ženy, ale na druhou stranu díky o malinko sportovnějším rysům chce na tento svůj model upozornit i muže.
Automobilka se v posledních letech vždy chlubila, že vyrábí vozy s nejlepším výhledem ve své třídě, přesto tentokrát opět překvapila. Zejména obrovským čelním sklem, které umožňuje řidiči přijet až pod nahoře visící semafor či se (pochopitelně po zastavení) kochat plujícími mraky nebo sledovat dění při leteckém dni. A pokud je ošklivo nebo letadla nelétají, lze výšku čelního okna jednoduše znormalizovat posunutím čalounění.
Interiér doslova ohromí
Doslova dechberoucí je ovšem ztvárnění i kvalita interiéru. nejen, že je velmi kvalitně zpracován a vady nelze pozorovat ani na materiálu, ale navíc jsou tvary výdechů klimatizace či ovládacích tlačítek udělány tak, aby dokázaly potěšit oko. Tím už se opravdu zaobírá jen velmi málo výrobců aut v této velikostní a cenové třídě.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.