Sobota 31. října. Svátek má Štěpánka.

Chcete vrátit nevhodný dárek? Víme, na co máte nárok

Investice 26.12.2012 | 15:44 0 Komentářů

Věnovali jste vašemu blízkému krásný dárek a zjistili, že už má doma úplně stejný? Nebo jste prostě špatně odhadli jeho vkus? Nevejde se do svetru, který jste mu koupili? Nebo jste mu objednali dárek přes internet, ale do slíbeného termínu nic nepřišlo?
Přečtěte si, jak můžete vrátit zboží prodávajícímu, přestože nemá žádné objektivní vady. Nejde tedy o klasickou reklamaci, o níž podrobněji píšeme v samostatném článku.
Nákup přes internet
Jestliže jste zboží koupili přes internet, telefonicky či přes teleshopping, můžete jej do 14 dnů vrátit i bez udání důvodu.
Tato možnost vyplývá přímo z občanského zákoníku (§ 53 odst. 7) a je na ni tedy automatický nárok. Nezáleží na tom, zda ji prodejce výslovně zmiňuje na webu nebo v obchodních podmínkách.
Podobně můžete odstoupit od kupní smlouvy i v dalších případech, kdy si zboží nekoupíte přímo v kamenném obchodě, a nemůžete si jej…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.