Brno – Obrozenou verzí starého přísloví „všude dobře, doma nejlíp“ chce agentura CzechTourism lákat Čechy, aby objevovali krásy vlastní země. Reklamní agentury i nápadití jedinci navrhovali výstižný slogan, logo i maskota, který by v budoucnu mohl lákat na obzvlášť zajímavá místa a akce v České republice.
„Veřejné soutěže se zúčastnilo 67 soutěžících, kteří zaslali 105 návrhů na logotyp, 131 návrhů na slogan a 68 návrhů na maskota. Devítičlenná porota nakonec jednomyslně vybrala u každé kategorie tři vítěze,“ říká garant projektu Petr Kratochvíl.
Paradoxně však poštovní známku, která skončila na druhém místě v kategorii logotyp i maskot, porota nedoporučila k dalšímu využití.
„Diskutovali o tom, zda tento symbol v současné době elektronické komunikace vůbec ještě funguje,“ vysvětluje Kratochvíl.