CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

12. 07. 2009

0 komentářů

Český cestovní ruch bude mít vlastní logo a maskota

 


 

Brno – Obrozenou verzí starého přísloví „všude dobře, doma nejlíp“ chce agentura CzechTourism lákat Čechy, aby objevovali krásy vlastní země. Reklamní agentury i nápadití jedinci navrhovali výstižný slogan, logo i maskota, který by v budoucnu mohl lákat na obzvlášť zajímavá místa a akce v České republice.
„Veřejné soutěže se zúčastnilo 67 soutěžících, kteří zaslali 105 návrhů na logotyp, 131 návrhů na slogan a 68 návrhů na maskota. Devítičlenná porota nakonec jednomyslně vybrala u každé kategorie tři vítěze,“ říká garant projektu Petr Kratochvíl.
Paradoxně však poštovní známku, která skončila na druhém místě v kategorii logotyp i maskot, porota nedoporučila k dalšímu využití.
„Diskutovali o tom, zda tento symbol v současné době elektronické komunikace vůbec ještě funguje,“ vysvětluje Kratochvíl.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *