Portál klade důraz na interaktivní přístup uživatele, součástí webu jsou soutěže, online kvizy, diskuse, aktuality. Projekt nového vzdělávacího portálu je součástí strategie společensky zodpovědné banky v oblasti vzdělávání. Moneymanie spolu s projektem Eurorebus tvoří jakýsi „tandem“ spořitelních vzdělávacích portálů pro mládež . U projektu Eurorebus, který testuje znalosti žáků druhého stupně základních škol a středoškoláků, se v souvislosti s Moneymanií rozšířily testované vědomostní disciplíny také na oblast ekonomie a financí.
„Orientace ve světě financí je dnes nezbytností. Uvědomujeme si ale, že v současném světě, mají šanci zaujmout jen takové informace, které jsou podané neotřele a u kterých se uživatel může i sám zapojit. Moneymanie tak dál doplňuje naši mozaiku vzdělávacích aktivit a zároveň využívá moderní interaktivní prvky,“ uvedla Klára Gajdušková, ředitelka firemní komunikace České spořitelny.
Zdroj: Tisková zpráva České spořitelny