Pátek 24. září. Svátek má Jaromír.

Česká pojišťovna mění logo a investuje miliardu

Investice 06.10.2011 | 15:35 0 Komentářů

Série změn má zastavit odliv klientů, firma chce získat třetinu na trhu

Praha – Česká pojišťovna chce stabilizovat a postupně i zvýšit svůj podíl na trhu, k čemuž jí má pomoci i mírná změna loga a sloganu. Do tohoto konceptu bude v dalších dvou letech investovat přes miliardu korun, oznámil její generální ředitel Pavel Řehák.
Česká pojišťovna je lídrem domácího pojišťovacího trhu s tržním podílem 25,4 procenta ke konci loňského roku. Podle údajů České asociace pojišťoven však její podíl již několik let klesá.
„Naším cílem je, abychom během následujících let stabilizovali podíl na trhu a začali opět růst směrem k třicetiprocentnímu tržnímu podílu,“ uvedl Řehák. „Trh se neustále vyvíjí, rostou očekávání klientů i tlak konkurence,“ připomíná.
Nový slogan podle něj vyjadřuje základní princip pojišťovnictví, tedy pomoc druhému. Firma současně chystá zásadní změnu vzhledu a obslužnosti všech svých poboček.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.