Pátek 22. června. Svátek má Pavla.

Česká pojišťovna chce do svých inovací vložit miliardu korun

Česká pojišťovna se rozhodla pro zásadní změny. Během dvou let chce do těchto změn investovat miliardu korun.

„Na přípravě a realizaci změn pracujeme už déle než rok a vytváříme firmu, která pomáhá lidem v klíčových okamžicích jejich života, ať už se jedná o nečekanou drobnost nebo řešení závažné životní situace. Změna České pojišťovny byla nezbytná. Trh se neustále vyvíjí, rostou očekávání klientů i tlak konkurence. Změnit se však nejde ze dne na den – jde o proces, který potrvá ještě dalších 12 až 18 měsíců. Jsme připraveni do roku 2013 investovat do změn v České pojišťovně více než jednu miliardu korun,“ říká Pavel Řehák, generální ředitel ČP a dodává: „Novou tvář České pojišťovny nyní veřejnosti představujeme prostřednictvím zcela nového komunikačního konceptu a zároveň měníme také logo a slogan. Ale nejpodstatnější změny a zlepšení jsou v tom, co děláme, co každý den dodáváme klientům a obchodním partnerům.“

Pojišťovna také mění své logo a zahajuje velkou reklamní kampaň. Česká pojišťovna chce během několika let ovládnout 30 procent tržního podílu. "Máme jasnou strategii, zásadně inovujeme produkty, zrychlujeme služby a zjednodušujeme procesy, máme dobré tempo, skvělý tým a díky úsporným opatřením i potřebné zdroje na realizaci změn. Chceme celé veřejnosti říci, proč je výhodné mít Českou pojišťovnu za partnera na celý život. Jsme připraveni a není tedy nač čekat,“ upřesňuje Pavel Řehák

Zdroj: Česká pojišťovna

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.