„Na přípravě a realizaci změn pracujeme už déle než rok a vytváříme firmu, která pomáhá lidem v klíčových okamžicích jejich života, ať už se jedná o nečekanou drobnost nebo řešení závažné životní situace. Změna České pojišťovny byla nezbytná. Trh se neustále vyvíjí, rostou očekávání klientů i tlak konkurence. Změnit se však nejde ze dne na den – jde o proces, který potrvá ještě dalších 12 až 18 měsíců. Jsme připraveni do roku 2013 investovat do změn v České pojišťovně více než jednu miliardu korun,“ říká Pavel Řehák, generální ředitel ČP a dodává: „Novou tvář České pojišťovny nyní veřejnosti představujeme prostřednictvím zcela nového komunikačního konceptu a zároveň měníme také logo a slogan. Ale nejpodstatnější změny a zlepšení jsou v tom, co děláme, co každý den dodáváme klientům a obchodním partnerům.“
Pojišťovna také mění své logo a zahajuje velkou reklamní kampaň. Česká pojišťovna chce během několika let ovládnout 30 procent tržního podílu. "Máme jasnou strategii, zásadně inovujeme produkty, zrychlujeme služby a zjednodušujeme procesy, máme dobré tempo, skvělý tým a díky úsporným opatřením i potřebné zdroje na realizaci změn. Chceme celé veřejnosti říci, proč je výhodné mít Českou pojišťovnu za partnera na celý život. Jsme připraveni a není tedy nač čekat,“ upřesňuje Pavel Řehák.
Zdroj : Česká pojišťovna