CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

03. 02. 2017

0 komentářů

Češi mají rádi věrnostní karty

 


 

Jak vyplývá ze studie výzkumné společnosti GfK Loyalty Cards 2016, alespoň jednu věrnostní kartu využívá 94 procent všech dotázaných respondentů.

Celkově jsou nejspokojenější zákazníci s věrnostními programy lékáren, dopravců, potravinových a drogistických řetězců. Naopak více výhrad mají nakupující ke kartám a věrnostním programům prodejen s nábytkem, čerpacích stanic a k multiklientským kartám,“ uvedl analytik Zdeněk Skála z GfK Czech.

Z hlediska míry loajality zákazníků ke značce nebo řetězci na základě osobní zkušenosti s kartou jsou dobře hodnoceny RegioJet, řetězce Teta, IKEA, Dráčik, CineStar, Tesco a Dr. Max. Jako nejvíce inovativní vnímají zákazníci věrnostní program řetězců Teta, Tchibo a Globus.
Zdroj : CeskeNoviny.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *