Pátek 25. září. Svátek má Zlata.

Češi mají rádi věrnostní karty

Investice 03.02.2017 | 13:07 0 Komentářů

V průměru 10 věrnostních karet má ve své peněžence každý Čech. I když z nich používá pouze 8, tak jejich celkový počet za poslední dva roky stoupl o desetinu.

Jak vyplývá ze studie výzkumné společnosti GfK Loyalty Cards 2016, alespoň jednu věrnostní kartu využívá 94 procent všech dotázaných respondentů.

Celkově jsou nejspokojenější zákazníci s věrnostními programy lékáren, dopravců, potravinových a drogistických řetězců. Naopak více výhrad mají nakupující ke kartám a věrnostním programům prodejen s nábytkem, čerpacích stanic a k multiklientským kartám,“ uvedl analytik Zdeněk Skála z GfK Czech.

Z hlediska míry loajality zákazníků ke značce nebo řetězci na základě osobní zkušenosti s kartou jsou dobře hodnoceny RegioJet, řetězce Teta, IKEA, Dráčik, CineStar, Tesco a Dr. Max. Jako nejvíce inovativní vnímají zákazníci věrnostní program řetězců Teta, Tchibo a Globus.

Zdroj: CeskeNoviny.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.