Středa 21. října. Svátek má Brigita.

Češi jsou svým supermarketům věrnější než jiné národy

Investice 31.05.2010 | 13:21 0 Komentářů

Změnit svou oblíbenou prodejnu kvůli slevám je ochotno jen 67 procent Čechů. Ale 85 procent Italů.

Brno – Když už si Češi vyberou „svůj“ super nebo hypermarket, jsou mu věrnější než jiné evropské národy. Například výhodné slevy by jich ke konkurenci nalákaly méně než Němců, Španělů nebo třeba Slováků. Zjistila to při svém průzkumu Barometr 2010 ve dvanácti zemích úvěrová společnost Cetelem.
Zatímco věrnost vybrané prodejně by výhodné slevy podkopaly u 83 procent Rusů, 85 procent Italů nebo 77 procent Španělů, jen 67 procent Čechů by kvůli nim zamířilo jinam než obvykle.

A podobně jsou na tom u ještě svůdnějších praktik – akčních nabídek určených pouze pro věrné zákazníky. Ty by zabraly na 63 procent Čechů, ale na 82 procent Maďarů,  80 procent Němců a 78 procent Italů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.