Úterý 20. října. Svátek má Vendelín.

Češi jsou konzervativní: 10 let věří stejným značkám

Investice 22.03.2010 | 08:45 0 Komentářů

Některé kategorie ankety Dobrá značka ovládají již deset let stejné firmy.

Praha – Čeští zákazníci a zákaznice vydavatelství Reader´s Digest letos opět prokázali v anketě Dobrá značka neměnnost svých postojů. Již desátým rokem označují v četných kategoriích stále stejné obchodní značky.
Například Škoda je opakovaně považována za nejdůvěryhodnější značku mezi automobily, Česká spořitelna mezi bankami a stavebními spořitelnami, Olympus mezi fotoaparáty, Eta mezi kuchyňskými spotřebiči či Bromhexin mezi léky proti kašli.
Jednou z mála proměnlivých kategorií je oblast vlasové kosmetiky. V ní letos poprvé kraluje Schwarzkopf. V minulých devíti letech se na první pozici střídaly Avon a Wella. Avon byl nejdůvěryhodnější značkou čtyřikrát, zatímco Wella pětkrát.
Obměnu na pozici vítěze zaznamenala v průběhu deseti let také kategorie Cestovní kancelář. Zatímco v letech 2001-2004 byl nejdůvěryhodnější společností Fischer, v posledních šesti letech zvítězil vždy Čedok. Několikrát se obměnila ale i kategorie počítačů, léků proti bolesti nebo čerpacích stanic.     

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.