CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

22. 03. 2010

0 komentářů

Češi jsou konzervativní: 10 let věří stejným značkám

 


 

Praha – Čeští zákazníci a zákaznice vydavatelství Reader´s Digest letos opět prokázali v anketě Dobrá značka neměnnost svých postojů. Již desátým rokem označují v četných kategoriích stále stejné obchodní značky.
Například Škoda je opakovaně považována za nejdůvěryhodnější značku mezi automobily, Česká spořitelna mezi bankami a stavebními spořitelnami, Olympus mezi fotoaparáty, Eta mezi kuchyňskými spotřebiči či Bromhexin mezi léky proti kašli.
Jednou z mála proměnlivých kategorií je oblast vlasové kosmetiky. V ní letos poprvé kraluje Schwarzkopf. V minulých devíti letech se na první pozici střídaly Avon a Wella. Avon byl nejdůvěryhodnější značkou čtyřikrát, zatímco Wella pětkrát.
Obměnu na pozici vítěze zaznamenala v průběhu deseti let také kategorie Cestovní kancelář. Zatímco v letech 2001-2004 byl nejdůvěryhodnější společností Fischer, v posledních šesti letech zvítězil vždy Čedok. Několikrát se obměnila ale i kategorie počítačů, léků proti bolesti nebo čerpacích stanic.     

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *