CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

07. 11. 2016

0 komentářů

Češi již nenakoupí nic bez slevy

 


 

Čechům se totiž vyplatí počkat na slevovou akci, jelikož výskyt konkrétního zboží je velmi častý. Snadno se potom stane, že v jednom z obchodů slevová akce na produkt končí, ale v druhém obchodě bude právě začínat.

Ráda piji víno Habánské sklepy, tak jsem si zadala, aby mi přišel e-mail vždy, když bude tato značka v akci. Nabídka mi chodí minimálně dvakrát měsíčně,“ popisuje svoji zkušenost Zuzana Štěpánková z portálu AkcniCeny.cz, který monitoruje všechny vydané letáky .

I přesto se však valná většina zákazníků nechá zlákat obchodními praktikami a kupují věci, které obchod vystavuje zákazníkovi na oči a přitom daná věc není ve slevě.

Přestože zákazníci hypermarketů více plánují své nákupy, ve skutečnosti nakupují produkty impulzivněji než zákazníci supermarketů. Je to proto, že v hypermarketech uskutečňují větší nákupy, takže jsou více otevřeni hedonismu a jsou více ovlivněni rozmanitou nabídkou výrobků v akci, které by se mohly později hodit,“ vysvětluje dopady velké nabídky na chování kupujících Miroslav Paška z výzkumné agentury Ipsos.
Zdroj : Aktualne.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Slevové servery se perou a nejde o boj v rukavičkách

Slevové portály jsou u nás stále oblíbené, masáže, jídlo, výlety, prostě pohoda. Ale v pozadí těchto nabídek to v poslední době celkem vře. Dříve spřátelené slevové servery Slevomat.cz a Zapakatel.cz, které táhly za jeden provaz, chystají rozvod. A rozhodně to zatím nevypadá na procházku růžovou zahradou.

Text: Monika Lukešová

03. 08. 2012


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *