Úterý 27. října. Svátek mají Šarlota a Zoe.

Češi již nenakoupí nic bez slevy

Investice 07.11.2016 | 09:09 0 Komentářů

Více než polovina obyvatel České republiky nenakoupí ve velkých obchodech bez slevy. Češi rádi nakupují v hypermarketech, protože jejich letákové slevy mají hodně stran a tak si v nich vybere každý.

Čechům se totiž vyplatí počkat na slevovou akci, jelikož výskyt konkrétního zboží je velmi častý. Snadno se potom stane, že v jednom z obchodů slevová akce na produkt končí, ale v druhém obchodě bude právě začínat.

Ráda piji víno Habánské sklepy, tak jsem si zadala, aby mi přišel e-mail vždy, když bude tato značka v akci. Nabídka mi chodí minimálně dvakrát měsíčně,“ popisuje svoji zkušenost Zuzana Štěpánková z portálu AkcniCeny.cz, který monitoruje všechny vydané letáky .

I přesto se však valná většina zákazníků nechá zlákat obchodními praktikami a kupují věci, které obchod vystavuje zákazníkovi na oči a přitom daná věc není ve slevě.

Přestože zákazníci hypermarketů více plánují své nákupy, ve skutečnosti nakupují produkty impulzivněji než zákazníci supermarketů. Je to proto, že v hypermarketech uskutečňují větší nákupy, takže jsou více otevřeni hedonismu a jsou více ovlivněni rozmanitou nabídkou výrobků v akci, které by se mohly později hodit,“ vysvětluje dopady velké nabídky na chování kupujících Miroslav Paška z výzkumné agentury Ipsos.

Zdroj: Aktualne.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.