CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

27. 05. 2009

0 komentářů

Češi často utrácí v malých marketech, nejvíc v obřích

 


 

Brno – Dvakrát týdně do menší „sámošky“ nedaleko domova, jednou za týden zajet na velký nákup týden do hypermarketu na okraji města a ještě se cestou zastavit v diskontní prodejně pro nějakou obzvlášť lákavou nabídku.
Podobně vypadá podle průzkumu společnosti Nielsen nákupní chování lidí v České republice. Výsledky průzkumu přinesla agentura ČTK. Průměrně podle nich lidé navštíví supermarket osmkrát měsíčně, hypermarket pětkrát a diskont čtyřikrát do měsíce.
Nejvyšší částky utrácíme jednoznačně při oněch velkých nákupech v hypermarketech. Vloni nasypali Češi do pokladen těchto prodejen 119 miliard korun. O přibližně polovinu méně, 53 miliardy korun, skončilo v kasách supermarketů, diskontní prodejny utržily nejméně – 46 miliard.
Supermarketů je méně, ale častěji jsme v nich utráceli
Přestože co do objemu tržeb skončily až na druhém místě, nejrychleji rostly příjmy supermarketům. Připsaly si na svůj vrub o 8 procent víc peněz. A to přesto, že jejich počet v minulém roce klesl o více než jedno procento. I přesto je jich na českém trhu nejvíc – a to 689 prodejen.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *