Čtvrtek 17. října. Svátek má Hedvika.

Měříme práci PR firem. Zda je klient zajímá a chrání ho

Investice 31.01.2011 | 12:29 0 Komentářů

Rozhovor s obchodní ředitelkou Karin Ulrichovou z norské certifikační firmy Det Norske Veritas

Praha – Det Norske Veritas je nadace pocházející z Norska, v České republice má ovšem formu společnosti s ručením omezeným.
Jde o jednu z mezinárodních certifikačních společností, které poskytují nezávislé ověření, jak ta která organizace funguje ve smyslu systému řízení.
„Naší evropskou výlučností je systém certifikace PR agentur,“ vysvětluje Karin Ulrichová, obchodní ředitelka Det Norske Veritas (DNV). Certifikát se jmenuje CMS (Consultancy Management Standard).
Pokud vím, certifikát CMS je uznáván všude tam, kde působí organizace ICCO The International Communications Consultancy Organisation a Det Norske Veritas má na certifikaci PR agentur výhradní smlouvu. To může být vykládáno dvojím způsobem. Buď že se neřídí kvalita, anebo že to není dobré…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.