CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

22. 08. 2009

0 komentářů

Čekání na letišti nebo zrušený let? Žádejte kompenzaci!

 


 

Praha – Namísto desítek minut strávíte na letišti několik hodin. Nebo jste dokonce nuceni strávit tam celou noc. Jaká máte v takovém případě práva a po kom žádat odškodnění?
Podle Tomia Okamury z Asociace českých cestovních kanceláří a agentur je nejprve třeba vědět, zda cestovní kancelář spojení opravdu zajistila. Pokud ano a letadlo se opozdilo či dokonce vůbec neletělo, o cestující se má postarat letecká společnost.
„V případě, že však let vůbec cestovní kanceláří zajištěn nebyl a došlo k čekání klientů na letišti, je to nezodpovědnost cestovní kanceláře. Klient má pak nárok na reklamaci a příslušné kompenzace od cestovní kanceláře,“ dodal Okamura. Připomíná nedávný případ tří stovek klientů kanceláře Sunny Days, kteří neplánovaně nocovali na letištích v Brně a Ostravě.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *