CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

12. 10. 2011

0 komentářů

Být vidět: Cenu získala i kampaň na podporu seniorů

 


 

Praha – Soutěž „Být vidět“ zná své vítěze pro letošní rok. Hlavní cenu získala například firma, která se snaží změnit pohled veřejnosti na seniory.
Nejlepším webovým projektem se v letošním roce stal Skutečný dárek. Jeho autorem je organizace Člověk v tísni. Služba umožňuje na stejnojmenných stránkách zakoupit darovací certifikát, kterým přispěje na pomoc v Africe nebo Asii.
Na druhé příčce se umístila platforma Inventura, která umožňuje publikování a šíření tvorby lidí s mentálním handicapem. Třetí byl projekt Barevný svět dětí a Nadační fond dětské onkologie Krtek.
Přispět lze i znalostí literatury
Cenu za nejlepší internetovou kampaň si odnesla Diakonie ČCE za projekt „Otevřeno seniorům“. Ten má za cíl snižovat diskriminaci starších lidí.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *