CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

11. 07. 2011

0 komentářů

Bedýnka zeleniny. I tak vypadá společenská odpovědnost

 


 

Praha – Farmářské trhy, kde své produkty nabízejí čeští pěstitelé a potravináři, nejsou pro Čechy už ničím neznámým.
Méně rozšířený je ale systém takzvaných bedýnek, díky němuž se potraviny od českých producentů dostávají k přímo ke spotřebitelům domů nebo do práce.
Průkopníkem v této oblasti je mezi českými firmami Vodafone. 
„Společenská odpovědnost dnes neznamená jen tradiční aktivity jako jsou charitativní sbírky ve prospěch obětí katastrof či třídění odpadu. My chceme usnadnit odpovědné chování i našim zaměstnancům jako jednotlivcům. Právě takovou aktivitou jsou bedýnky, kdy zájemcům servírujeme čerstvé potraviny od českých farmářů každých čtrnáct dní přímo do kanceláře,“ říká senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu Přemysl Filip.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *