23. 03. 2018
Bankovní pobočky se mění na poradenská centra
Internetové bankovnictví snížilo význam bankovních poboček pro běžné bankovní operace. Banky proto mění bankovní pobočky na poradenská centra.
Lidé nejčastěji navštěvují bankovní pobočky s cílem sjednat některý z bankovních produktů – od běžného účtu, přes spotřebitelské půjčky, po hypoteční úvěry. Nejčastěji se klienti chodí do pobočky poradit s bankéřem.
„Prioritou je pro nás modernizace našich poboček, ze kterých mizí klasické bankovní přepážky a mění se v poradenská centra, kam si klienti chodí především pro radu, jak finančně řešit nejen spoření či bydlení, ale také pojištění či výdaje za energie,“ uvedl Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny (ČS).
Banky také přistupují k rušení poboček, které se vzhledem ke změně preferencí zákazníků staly nadbytečnými. „Kromě rušení poboček budeme rovněž otevírat nové. Některé pobočky už nedávaly ekonomický smysl. Takové postupně uzavíráme. Zároveň ale hledáme další místa, abychom byli co nejblíže našim klientům,” upřesnil Jakub Švestka, mluvčí Moneta Money Bank.
Zdroj: Lidovky.cz
REKLAMA