CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

19. 04. 2012

0 komentářů

Avon chce v Česku Krásnější zítřek výhradně pro sebe

 


 

Brno – Největší přímý prodejce kosmetiky na světě, americká společnost Avon, chce v Česku výhradně pro sebe získat značku Krásnější zítřek.
Spor už od roku 2008 řeší české soudy. Slogan Krásnější zítřek Avon užívá při své celosvětové kampani, jejíž tváří je herečka Reese Witherspoon, kterou proslavil film Pravá blondýna.
Nic výjimečného
Také v  Česku ho chtěl Avon užívat v oblasti reklamy a propagace. Jeho snaha ale narazila na to, že Krásnější zítřek je podle Úřadu průmyslového vlastnictví obecný slogan, který nemá dostatečnou rozlišovací způsobilost k plnění funkce ochranné známky – tedy není ničím výjimečný, a nemůže se tak stát výhradním vlastnictvím jedné firmy.
To potvrdil i Městský soud v Praze. „Slovní spojení Krásnější zítřek je velmi obecného charakteru a postrádá dostatečnou originalitu,“ uvedl v rozsudku soudce.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *