„Navzdory náročné ekonomické situaci jsme se zaměřili na profitabilitu, snažili jsme se optimalizovat náš kapitál a přeskupit naše portfolio prostřednictvím úspěšného IPO společnosti Delta Lloyd a prodejem našeho australského trhu. Redukovali jsme naše náklady vytvořením jednoduššího a modernějšího způsobu podnikání, který reflektuje měnící se způsob komunikace s našimi klienty," uvedl Andrew Moss, výkonný ředitel společnosti Aviva plc.
"Zaměřujeme se na nárůst ziskovosti u životního pojištění a pojištění majetku, na navýšení majetkových aktiv třetích stran a budeme pokračovat v maximalizaci výhody jediné globální finanční skupiny. Světové ekonomiky se začínají zotavovat a my budeme usilovat o tržní podíl založený na síle naší značky, produktech a distribuci,“ dodal Moss.
Evropská část Aviva se podílela na pozitivních výsledcích 18% nárůstem provozního zisku v oblasti životního a důchodového pojištění (long-term business, 2009: 1 038 milionu liber / 2008: 881 milionu liber). V České republice nyní Aviva nabízí pouze životní pojištění a v tomto segmentu trhu zaznamenala zhruba 7% nárůst v pravidelně placeném pojistném při stejné úrovni nového obchodu jako v předchozím roce.
Zdroj: Tisková zpráva Aviva