Kaprun – Hory už nepřitahují jen lyžaře a turisty, ale i různé společnosti, které se snaží například pomocí billboardů vštípit svá jména a produkty do povědomí potenciálních zákazníků.
Samostatnou kapitolou jsou pak automobilky, které už v mnoha případech využily horských terénů a náročných podmínek k demonstraci schopností svých modelů.
Mezi ně patří například severská automobilka Volvo, která už počtvrté vybudovala uprostřed sjezdových tratí alpského střediska Kaprun na vrcholu hory Kitzsteinhorn ledový tábor obsahující nejen občerstvení a showroom, ale také iglú sloužící k přenocování. Na vybudování nejvýše položeného autosalonu značky Volvo na světě bylo zapotřebí více než 60 tun ledu, 5 000 m³ sněhu a bezpočet hodin lidské práce.
Kemp slouží i lyžařům
Přes den slouží Ice Camp jako zázemí pro lyžaře, mohou se zde občerstvit, prohlédnout nové modely značky Volvo, dále interiér jednotlivých sněhových hal nebo v případě hezkého počasí posedět na lehátkách a odpočinout si.