03. 10. 2011
AQUEL Credit nabízí finanční jistotu v nové komunikační kampani
„Kampaň má primárně podpořit naše poradce a dát jim do ruky nástroj, který zlepší podmínky pro jejich obchodní činnost a vyjednávání,“ komentuje novou kampaň Karel Hrubý, odborný konzultant AQUEL Credit. „Věříme také, že se nám podaří zvýšit povědomí o značce AQUEL, jejich službách a produktech. Rozsáhlou kampaní chceme potvrdit svou stabilitu, serióznost a plnohodnotné začlenění mezi největší společnosti s finančními službami na domácím trhu,“ dodává Karel Hrubý.
Společně s novou komunikační kampaní spouští společnost i nové webové stránky. Ty přináší základní informace o produktech poradenské sítě AQUEL Credit.
Druhou linií komunikační kampaně, kromě podpory služeb finanční divize, je propagace divize AQUEL Direct, která nabízí hlavní řadu produktů v nabídce AQUEL Bohemia s.r.o., kde klíčovým produktem jsou filtrační zařízení na úpravu pitné vody.
AQUEL Credit oslavila 4. září 2011 rok působení na trhu. Do konce letošního roku divize plánuje vytvořit tým 500 specializovaných finančních poradců s kompletním portfoliem finančních produktů a 50 výkonných specialistů na hypotéky. Ve své nabídce má AQUEL Credit produkty bankovních domů a pojišťoven, jakými jsou například AXA, Allianz, Generali Pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, Kooperativa, MetLife Amcico, Wüstenrot stavební spořitelna a Raiffeisen stavební spořitelna. Síť se významně rozvíjí i na Slovensku, kde operuje od března 2011 a rozšiřuje kontinuálně svůj tým finančních poradců.