Investoři prodávají akcie společnosti nejspíše kvůli obavám z výsledků společnosti, které budou reportovány příští čtvrtek, 26. července. Největší obavy vyvolávají tržby za reklamu, které tvoří až 80 % všech příjmů společnosti. Opětovnou diskusi kolem reklamy na Facebooku a její neefektivity vyvolala stanice BBC, podle níž velké množství falešných a duplicitních účtů prodražuje firmám, které platí podle počtu fanoušků, reklamní náklady.
Experiment stanice ukázal, že i fiktivní firma získá za jeden de 1600 fanoušků, přičemž se dá očekávat, že většina z nich pochází s Asie a Afriky a jsou nejspíše neexistujícími osobami (těch je podle odhadů Facebooku kolem 50 milionů). Firmy již začínají uvažovat o tom, jestli se jim reklama na Facebooku skutečně vyplatí. Akcie Facebooku (28,25 USD) jsou dnes o více než čtvrtinu levnější, než při emisi (38 USD).
Zdroj: Patria