Praha – Společnost Ahold výrazně zmenší jedenáct největších hypermarketů Albert.
Obchody budou až o polovinu menší. Nyní se jejich plocha pohybuje od 8000 do 10 000 metrů čtverečních, tak od listopadu by i největší hypermarkety Albert měly zabírat nejvýše 5000 metrů čtverečních.
Nové obchody
„Výsledkem těchto úprav bude nové uspořádání především nepotravinářského zboží a rozšíření některých, u zákazníků oblíbených kategorií výrobků, jako je například sortiment základního oblečení, papírnictví a kancelářské potřeby,“ sdělil agentuře ČTK Kytýr.
Dodal, že uvolněné místo by měli zabrat jiní obchodníci, které už má Ahold domluvené pro tři zmenšené hypermarkety. V ostatních hypermarketech budou volné plochy po dohodě s provozovateli nákupních center oddělené od hypermarketů Albert do doby, než do nich zamíří noví prodejci, s nimiž Ahold jedná. Jejich jména Kytýr zatím nezveřejnil.