12. 10. 2017
Technické potíže UniCredit Bank konečně zažehnány
Internetové a mobilní bankovnictví UniCredit Bank po pěti dnech opět funguje. Výpadek se dotkl všech 450 tisíc klientů čtvrté největší banky v Česku. Některým klientům se však nedařilo přihlásit do internetového bankovnictví ještě ve čtvrtek ráno.
Po víkendové plánované odstávce mobilního a internetového bankovnictví kvůli aktualizaci interního bankovního systému vypadly digitální služby banky. Provoz se bance podařil obnovit ve středu mezi 16. a 17. hodinou.
Někteří klienti se však s problémy potýkali ještě ve čtvrtek ráno. „Na internetu píšete, jak je vše obnoveno, a já už od včera volám na linku, kde se mi sice krásně omlouvají, ale stále to nefunguje a já potřebuju nutně odeslat platby,“ stěžuje si například klientka Barbora Larišová.
Zdroj : iHNed.cz