Sobota 24. července. Svátek má Kristýna.

Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu

03.09.2014 | 09:37 0 Komentářů

Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.

V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.

Zdroj: MediaGuru

Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Zdroj: Fio banka

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.