Středa 20. října. Svátek má Vendelín.

Netflix hlásí rekordní sledovanost nového seriálu Squid Game, vyplácí se investice do asijského trhu

13.10.2021 | 16:50 0 Komentářů

Netflix se svým novým seriálem z jihokorejské produkce trefil do černého, ze Squid Game je globální hit s rekordní sledovaností. Platformě se tak vyplácí investice do zahraničních trhů.

 

Netflix se chlubí rekordní sledovaností svého nedávno uvedeného jihokorejského seriálu Squid Game (v překladu Hra na Oliheň), který se v krátké době stihl stát globálním hitem. Dle Netflixu se jedná o největší start, jaký kdy u spuštění svých seriálu platforma zaznamenala, jelikož dystopické drama zvládlo od svého debutu 17. září nalákat již 111 mil. shlédnutí. To překonalo předchozí rekord, který držel seriál Bridgerton s 82 mil. shlédnutími za prvních 28 dní.

Úspěch této série je pro Netlix milníkem. Streamovací platforma do asijského regionu v posledních letech hojně investuje, zejména do Jižní Koreji. Produkuje zde vlastní filmy a seriály, skupuje studia a zakládá talentové tréninkové základny, jelikož vnímá zpomalení růstu na americkém trhu. I v Asii však bude v krátkém čase čelit konkurenčním výzvám, v regionu již posilují své investice společnosti jako Walt Disney či čínský technologický gigant Tencent.

Netflix na jihokorejský trh vstoupil již v roce 2016, od té doby zde investoval okolo 645 mil. USD a vyprodukoval okolo 80 vlastních seriálů a filmů. V únoru odhalil plán investovat v Jižní Koreji za rok 2021 do vlastního obsahu dalších 500 mil. USD.

Akcie Netflix (NFLX)  rostou o 0,045 % na 625,22 USD.

Zdroj: Bloomberg

Matěj Švanda
Fio banka, a.s.

Zdroj: Fio banka

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.