Čtvrtek 29. října. Svátek má Silvie.

Nadpis komentáře pro klienty

22.04.2010 | 12:09 0 Komentářů

"Isuzu vnímáme jako našeho dalšího konkurenta, nicméně se nebojíme. Sázíme na stabilní klientelu naší automobilky, zázemí silné společnosti, kvalitu našich vozidel a servisní zázemí naší obchodní sítě," říká Michal Bačkovský, šéf marketingu Avia Ashok Leyland Motors (AALM).
Automobilka tak podle něj své plány na letošní prodej více než tisícovky vozů a expanzi do zahraničí nijak měnit nebude.
"Isuzu známe z trhů především ve východní Evropě, Asie a Austrálie, kde působíme. Jejich vozy zasahují do segmentu 6 až 12 tun, tedy segmentu vozů střední třídy Avia. Vzhledem k tomu, že Avia využívá komponenty stejně jako většina evropských výrobců nákladních vozidel, například motor Cummins, převodovku DAF, nápravy Meritor či brzdný systém Wabco, řadíme se kvalitou a technologickou úrovní vozů mezi největší hráče na poli nákladních vozidel," říká Bačkovský.
Avia v Česku podle něj obsadila v této kategorii vozidel čtvrtinu trhu.

Zdroj: J&T Banka

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.