Neděle 01. listopadu. Svátek má Felix.

CME: V 1. polovině roku pokračoval propad trhu, na Novu se pomalu vrací inzerenti

09.07.2013 | 09:11 0 Komentářů

Podle informací Hospodářských novin se objem televizních reklamních výdajů v ČR snížil za 1.
polovinu roku o 17 % meziročně. To by naznačovalo, že pokles i ve 2. kvartále probíhal podobným
tempem jako na začátku roku (v 1. kvartále -18 % r/r). Hlavním důvodem propadu je skokové
zvýšení cen skupiny Nova a zmenšený objem inzerce. HN dále uvádějí, že na Novu se od července
vrací někteří velcí inzerenti jako Henkel či Procter & Gamble poté, co se v květnu a červnu vrátili
inzerenti jako Heineken, Sazka či Plzeňský Prazdroj. Návrat byl však podle novin umožněn
částečným zlevněním Novy oproti původním plánům. Očekáváme, že návrat inzerentů bude
pomalu pokračovat, nicméně bude si vyžadovat podobné cenové ústupky ze strany Novy.

Zdroj: J&T Banka

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.